czwartek, 5 maja 2016

1241. Pamiątka Komunijna z różańcem i księgą

Ostatnio wiele pudełek nasklejałam, był moment, że śniły mi się po nocach. Więc teraz co jakiś czas pokazywać je będę. Mam  nadzieję, że się Wam nie znudzą. 


Zdobiona karteczka z różańcem i księgą,  w prostym pudełeczku  w kolorach dla dziewczynki 


Jak zdążyliście zauważyć ozdobne brzegi to ostatnio u mnie standard. Nic na to nie poradzę, długo się czaiłam na ten zestaw dziurkaczy i teraz do wszystkiego mi pasuje. 


Tekturowy napis pochodzi z Fabryki Weny a dzisiejszy komplecik możecie podziwiać również na blogu Scrap`n`skill

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...