poniedziałek, 28 grudnia 2015

1129. Świąteczne kreacje i chwalipięta

Co by przy wigilijnym stole elegancko wyglądać poczyniłam dwa szycia przed świętami. Jednym była sukienka dla naszej córeczki a drugim przeróbka spódnicy dla mnie samej. 


Pod nożyczki poszedł czerwony materiał w śnieżynki z etasiemki. Powstała z niego sukienka na podszewce z lekko usztywnianą organtyną, z motylkowymi rękawami i zapinana z tyłu na zamek ze śnieżynką.



 

Moja spódniczka  była kiedyś pufiastą kiecą z falbanami, a teraz z wielką ochotą pokazuje nogi


Czasami się zastanawiam dlaczego jak normalna kobieta nie mogę iść do sklepu i kupić sukienki z wieszaka, tylko na 2 dni przed wydarzeniem walczę przy maszynie...

Przy okazji chciałabym się Wam pochwalić, że od wczoraj  tworzyć będę dla Art-Piaskownicy

10 komentarzy:

  1. Zazdraszczam umiejętności szycia na maszynie :) Pięknie wyglądacie, a przeróbka Twojej spódnicy... podoba mi się efekt końcowy :) No i jakie nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko mi jeszcze do mega szciowych wojazy ale lubie tak zasasc do maszyny. A nogi... trza pokazywac... podobno :D

      Usuń
  2. Wspaniale wygladacie! no i zdolniacha z ciebie. Super te kiecuszki uszyłaś. Życzę wszystkiego najlepszego na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana , jak to się mówi brylowałyśmy w towarzystwie :D

      Usuń
  3. Gratuluję bycia w DT :* Piękne uszyłaś sukienęczkę, jestem pod wrażeniem. SUper wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymko :), powiem Ci że sama nie mogę wyjść z wrażenia, że tak fajnie mi się uszyło :)

      Usuń
  4. WspaniaŁe kreacje. Zazdroszczę talentu krawieckiego, zwłaszcza w kontekście mama-córka, no napatrzeć się na Twoje cuda nie mogę, zwłaszcza, że od pół roku sama jestem mamą małej dziewczynki, no i jak patrze na wspaniałe kreacje, które dla Was tworzysz- to też bym chciała mieć coś dla nas od siebie :) Normalnie muszę częściej do Cb zaglądać być może będziesz moją inspiracją :) wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) Pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi się podobały kreacje Mama - córka i cieszę się niezmiernie, że dziecko nasze też to polubiło. Korzystam więc póki zdania nie zmieni. Zapraszam do zaglądania, może nawet się skusisz na coś :)

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...