wtorek, 24 lutego 2015

882. Potrójny motylek


 A u mnie kolejny leciutki powiew wiosny  tym razem w trzech pastelowych kolorach


Przepiękne ażurowe motyle, które kiedyś nabyłam w końcu znalazły miejsce gdzie mogły spokojnie przysiąść.


Zembossowane złotym pudrem ornamentowe tekturki oraz literki wypalane na korku  ( wszystko z CraftStyle ) wpasowały się tu wręcz idealnie.



Od razu zrobiło się jakby cieplej. A może faktycznie już wiosna do nas idzie, pomimo dzisiejszego mglistego poranka.

2 komentarze:

  1. Karteczki faktycznie sprawiają wrażenie lekkości. Podkreślenie napisem jest fantastyczną formą zaakcentowania ważności osoby dla której kartka jest przeznaczona. Tak ja to odczytuję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...