poniedziałek, 15 września 2014

766. Zamiast książki...

Młodzi zażyczyli sobie zamiast kwiatów książki, ale tak sobie pomyślałam, że skoro Młoda też tworzy to w prezencie od nas dostaną album na zdjęcia ślubne.


Gdyż wiemy, że na pewno go docenią , tym bardziej, że ślub będzie kameralny i dla nich zupełnie wyjątkowy. 


Niech zdjęcia jakie tego dnia powstana mają oprawę inna niż zawsze. 


Z wielką radością uzupełniałam tą formę bazy. Nie pracowałam na takiej jeszcze, 30 x 30 to duży egzemplarz ale nie powiem, chętnie bym jeszcze raz po niego sięgneła.


Album zgłaszam na wyzwanie do Scrapikowa



4 komentarze:

  1. Ale duża przestrzeń do zapełniania ;) Piękny, romantyczny, szkoda że nie możemy go zobaczyć juz wypełnionego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jaki ten albumik cudny. Zachwycające napisy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, delikatny i elegancji :) - dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...