niedziela, 23 lutego 2014

637. Pod słońce

Zdjęcia robione pod słońce charakteryzują sie czarnymi plamami na pierwszym planie, tak właśnie wyjaśniłam sobie technikę, do której namawia Scrappo w aktualnym wyzwaniu


I powiem Wam, że przepadłam. Wiedziałam, że coś takiego jest ale jakoś nigdy nie było mi po drodze do jej wypróbowania. A po pierwszej próbie już mam pomysły na kolejne kartki.


Tą karteczkę stworzyłam z małym pomocnikiem i długo nie mogłam schować potrzebnych do tego tuszy, gąbeczek i stempli.



1 komentarz:

  1. Ciekawy efekt:) Właśnie mi przypomniałaś, że też mam te stemple, choć już sporo czasu leżą nieużywane i zapomniane;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...