poniedziałek, 2 grudnia 2013

575. I'm dreaming of a white Christmas

Białe święta to jest to, o czym co roku marzymy. To wtedy czuć ten świąteczny klimat. Śnieg, mróz, skrzypienie pod nogami i wieczorny nastrój kolęd... Lekkie jak puch płatki śniegu spadające na nos i policzki w drodze na Pasterkę.... Straszą tym śniegiem a u nas go jeszcze nie ma.... Więc mam swój zimowy nastrój 


Choineczka, która króluje na wielu kartkach w tym roku , również zakrólowała u mnie.



 Oczywiście moja wariacja na jej temat w ramach wyzwania PWC, City Crafter

15 komentarzy:

  1. Ever so pretty Daga. The simple white and gold with all of the lovely texture is beautiful. Thanks for joining us at Just Add Ink.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka! Ja osobiście wolę ten nastrój na karteczkach i na zdjęciach niż pod stopami :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę za oknem przy ciepłym kaloryferze z kubiem kawy w dłoniach ;)

      Usuń
  3. Wygraj romantyczny notes wykonany metodą metodą scrapbookingu, idealny na prezent pod choinkę.

    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous... beautiful texture! Thank you for joining us at CCCB :) Hugs

    OdpowiedzUsuń
  5. What an amazing tree!! This is beautiful! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow - this is very pretty - looks like alot of work. I would love to see it IRL. Chantell JAI

    OdpowiedzUsuń
  7. You've worked hard on this. It's stunning! So much beautiful detail. Thanks for joining in the fun at just add ink.

    OdpowiedzUsuń
  8. This is really beautiful, Daga. Thank you for joining in our challenge at Just Add Ink this week!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękna :-) Wyszła niezwykle subtelnie i delikatnie... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna, a choinka rewelacyjna.
    dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...