wtorek, 23 lipca 2013

501. Kula kwiatowa

Cudowne małe kwiatuszki nieznanej mi nazwy długo zachwycały mnie swym widokiem a jak już równie pięknie uschły czas nastał aby je sprzątnąć. Ciężko jednak było mi się z nimi rozstać ...



Uwielbiam nadawać drugie życie czemuś co przestało już cieszyć me oko więc myślałam jakby je tu ponownie wykorzystać. Wpadła mi w ręce styropianowa kula i pomysł szybciutko sam się narodził. 



Tym oto sposobem mam śliczną dekoracyjną kulę na okno i do aranżacji zdjęć. Stare kwiatki w nowej wersji a do tego śliczna metalowa kuleczka na piku, dla której w końcu znalazłam przeznaczenie doskonale się wpasowuje na wyzwanie w Scrapkach


Wybaczcie ale z tej okazji jednak nie umyłam okna bo nie miałam czasu


4 komentarze:

  1. nie, no! cudna ta kula kwiatowa! cudny odcien bieli. taka slubna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł miałaś świetnym wykonanie jak zwykle ;D - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam styropianowe kule i wielką chęć posiadania takowej kwiatowej bombki. Twoja jest wspaniała ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...