środa, 3 lipca 2013

492. Gummy bear


Trafiło mi się wykonanie karteczki na roczek dla chłopca z jego ulubionym bohaterem.


Takim co go prawie nigdzie na rysunkach nie ma, więc zmuszona byłam dokonać własnej interpretacji i to w dodatku z użyciem kwadracików 3D.



Jak układanka ludzika mi spasowała byłam baaaardzo zadowolona. Reszta to był już pikuś. Pominę fakt, że przez ten czas byłam zmuszona do słuchania jego przebojów, bo nasza latorośl nie przepuściła jak tylko go zobaczyła i męczyła biedną matkę.



3 komentarze:

  1. Heh tak szybko uwinęłaś się z tworzeniem tej karteczki, że do głowy by mi nie wpadło, że takie przeboje z nią miałaś :) Jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka na roczek!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...