piątek, 26 kwietnia 2013

463. Pudełeczko na szybciora



Nigdy jeszcze tak szybko pudełeczka na chrzest nie robiłam


Była jednak potrzeba i się podjęłam, wykorzystałam więc papiery Magicznej Kartki i ich aktualną mapkę



Nie chciałam typowo dziewczęcej kolorystyki więc poszalałam troszeczkę


I pierwszy raz tylko jedna kieszonka na pieniążki. A że myślałam, że poczta do 19tej to leciałam z nim pod pachą co by klamki nie pocałować.  I co??? Okazało się, że pracują do 20tej.  No nic wieczorny spacerek zaliczyliśmy całą rodziną.




7 komentarzy:

  1. Heh, dobrze, że nie pracowali do 18-tej :-) A tak serio, to gdybyś nie napisał, że na szybciora, to bym nie zauważyła, bo pudełeczko słodziachne, ale niezbyt lepkie :-) A swoją drogą ubolewam ile musiałaś się nakombinować, żeby je dobrze zabezpieczyć do wysyłki! Znam ten ból:-) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo 18ta nie była brana pod uwagę ;). A co do pakowania, to nawet mi nie mów, nie cierpię wysyłać ich pocztą. Nigdy nie mam odpowiedniego pudełka pod ręką. Pominę fakt, że musiałam 2 razy czytać, żeby się kapnąć o jakiej lepkości piszesz. Idę spać bo chyba już mam dość tego tygodnia pracy :)

      Usuń
  2. świetne pudełeczko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy jeszcze nie wysyłałam explodinga pocztą... możesz zdradzić jak zabezpieczyłaś pudełko przed uszkodzeniem, czym wypełniłaś w żrodku?
    ps. piękne to szybkie pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owineła w srodku aniołka kawałkiem folii bąbelkowej i zamknełam wieczko, a nastepnie całe pudełko zawinełam w folie bąbelkową tak żeby nie latało w paczce. Jesli paczka jest dużo większa od pudełka owiniętego folią to wolną przestrzeń wypałniam dodatkowo zgniecionym papierem. I finito. w ten sposób wysłałam już wiele pudełek.

      Usuń
  4. śloiczne :) :) :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...