czwartek, 17 maja 2012

295. Rameczka

Zrobiłam sobie pierwszy prezent na Dzień Matki, taką małą słodką serduszkową rameczkę na zdjęcie


Wyszperany w babcinych zasobach metalowy guzik, pożółkła bawełniana koronka, kawałek bawełnianej tasiemki i tworzywowe guziki oraz lekko odrapane perełki doskonale nadają się do starociowego wyzwania w Hopmarcie



Użycie motyli oraz różyczek pozwala mi na zgłoszenie jej na wyzwanie w Szufladzie


Aby zdjęcie nie uległo zniszczeniu zostało osłonięte grubą przeźroczystą "folią" czy jak to tam się zwie.


9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna rameczka!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładna ramka :) ale wiesz - zdjęcie jeszcze ładniejsze :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna - powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziekuje, hiih, ale przekazuje buziaka ;)

      Usuń
  4. Rameczka jest śliczniutka :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Haniu czasami udaje mi sie cos dla Was stworzyc ;)

      Usuń
  5. Urocza rameczka...w sam raz na prezent :)
    Dziękujemy za udział w zabawie HopmArt :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...