piątek, 6 stycznia 2012

225. Migdałowy Swarek

  Pod choinką znalazłam ślicznego migdałka z kolekcji Swarovskiego. Zapragnęłam mieć cały komplet, gdyż sam wisiorek nie pasował mi do żadnych kolczyków. W związku z powyższym stwierdziłam, że spróbuje swoich sił i sama wykonam brakujące elementy kompletu.



Migdały Swarovskiego HELIOTROPE 28 mm i srebrne angielskie bigle, a efekt rewelacyjny.



Jak udało mi się wyczytać to:" Kolor Swarovski Heliotrope jest to kolor mocno fioletowy przechodzący w granat. Przepięknie komponuje się z biżuterią dla kobiet o ciemnych włosach." I właśnie ten fiolet mnie zachwycił, choć na zdjęciach ciężko go było uchwycić.


2 komentarze:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...