poniedziałek, 10 stycznia 2011

97. (Po)Świątecznie

    Styczeń w rozkwicie a u mnie marazm. No niestety tak wyszło, niespodziewane wydarzenia  zmusiły nas do zmiany naszych planów. Ale może o tym kiedy indziej. 
     Dlatego też dopiero dzisiaj pokaże Wam mój stroiczek świąteczny, który musiałam skrzętnie ukrywać przed światem z racji wykonania go na pewien świąteczny konkurs. Konkurs już dawno rozstrzygnięty, a stroik dotąd światła dziennego nie ujrzał.

 

 Zimowy stroik mieszkanko zdobi
I atmosferę świąteczną zrobi
Odgoni smutki w długie wieczory
Dom zaopatrzy w piękne kolory
Czerwień i biel się tu przenikają
Kontrasty życie ubogacają
Sztukę  się włoży w świąteczne ramy
I będzie cudnie-tak jak u mamy



Zrobiłam go inspirując się cudnymi kompozycjami Florentyny. Ta dziewczyna ma talent do tego, z jej rąk wychodzą prześliczne wiązanki i kompozycje. Zobaczcie jej cuda na blogu. Szkoda tylko, że mieszka tak daleko....








3 komentarze:

  1. Piękniutki:) Ja dzisiaj rozbieram choinkę. Koniec świąt! Trzeba się brać za poświąteczne odchudzanie hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Śliczny stroik:-)
    I dziękuję za przemiłe słowa:-)
    To dla mnie ogromny komplement, że moje prace mogą być inspiracją:-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...