sobota, 23 października 2010

80. Butoholiczką być!!!

    Niejedna z nas ma takie objawy. W szafie już 10 par butów a z rozrzewnieniem patrzymy na kolejne na wystawie sklepowej. W dodatku jak zobaczymy te "jedyne"  , "niepowtarzalne" , " o których marzyłyśmy całe życie" nic i nikt nie jest nas w stanie odciągnąc od tegoż zakupu. Czy tylko ja tak mam? Choć w istocie ograniczam się bardzo, są takie co par butów mają wiecej.

  Dlatego gdy tylko pojawiło się kolejne wizażowe wyzwanie pt."Jestem kobietą, wodą, ogniem, burzą, perłą na dnie..." I trzeba było zrobić prace, które kojarzą  się z kobietami:
*Jakie są?
*O czym marzą?
*Czego pragną i pożądają ?
Wiedziałam o czym wiele z nas (albo przynamniej ja)  marzy ....o.... czerwonych szpilkach . Czyż nie?






 Choć nie powiem trzeba mieć odwagę na takie buty. Ale czasami są i takie z nas, że gromadzenie kolekcji nie polega na noszeniu butów tylko na ich posiadaniu. Naukowo jest jednak udowodnione, że...
Punkt G u kobiety znajduje się na końcu wyrazu shoppinG 

Miłego weekendu!!!

4 komentarze:

  1. rewelacja!!!
    jak założę szpilki, to będzie to oznaczało, że chcę samobójstwo popełnić (a przynajmniej odpocząć w gipsie;p), ale nie powiem, podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj jak mi się marzą czerrrwone szpileczki ach...

    Super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje szpile Daguś! Kobiece, totalnie sexy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie skąponowana kartka - a buciki no cóż nie dla każdego - każdej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...