czwartek, 30 września 2010

73. Podaruj mi trochę słońca...

      Nie cierpię takiej pogody, siąpi, mży i w dodatku jest przeraźliwie zimno. Aby rozchmurzyć się troszeczkę i nie popaść w melancholijny czas spróbowałam dziś czegoś nowego, wyprobywując swój nowy nabytek. Człowiek cały czas się czegoś uczy i musi myśleć żeby nie skapcanieć, jak mówi moja babcia, która non-stop ćwiczy umysł nad krzyżówkami. 


Oczywiście pomimo mych usilnych błagań nawet na chwilę się nie przejaśniło więc kolory troszkę wyblaknięte wyszły.




Zaraz oszaleje już godzinę walcze, żeby te zdjęcia zechciały mi w ogóle wejść w tego posta, co się tu wyprawia, ja się pytam? Hę?
Teraz trochę na leżąco...




I na zakończenie tej strasznej walki ze zdjęciami jeszcze
2 rzuty na detale i idę zrobić sobie kawy piernikowej na odreagowanie!!!
 Kto chce?


Powyższy motyw mam dzięki uprzejmości Marii

3 komentarze:

  1. Zostało Ci jeszcze troszkę tej kawy piernikowej - właśnie mam na nią chęć:) Ślicznie Dagmarko wyszła Ci karteczka, jakiś nowy kształt??? Ja też miałam wczoraj walkę z wklejaniem zdjęć na blogu - zacinało się .... okropności. Udało mi się za -entym razem ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka!! Naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano nowy ksztalt Haniu :), nie wiem co oni na tym bloogerze kombinuja ze sie krzaczy a kawke robie wysmienita wiec zapraszam.

    Dzieki Katharynko

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...