wtorek, 20 lipca 2010

50. Monochromatycznie w turkusie

    Jak napisały dziewczyny w Art-Piaskownicy turkus jest kolorem bardzo modnym w tym roku na każdym kroku. Spotkać możemy go już wszędzie począwszy od bluzek, poprzez dywany i akcent dekoracyjny, a kończąc na malowanych ścianach. Jakbym miała robić remont i miałabym większą powierzchnię mieszkalną to kto wie czy i u mnie by nie zagościł na jednej z moich ścian. Niestety na chwilę obecną mogę go tylko wykorzystać na mniejszych powierzchniach. 


Jakiś czas temu natknęłam się na taki śliczny wełniany sweterek na kartce i chciałam spróbować własnych sił. Niestety nie pamiętam, któż dał mi inspirację i czyja to była praca. Jeśli któraś z dziewczyn wie to poproszę o pomoc.    A że wygrzebałam z dna szafy resztkę turkusowej włóczki stwierdziłam, iż jest idealna na chłopięcą karteczkę.




Powiem Wam jednak, że podziwiam dziewczyny które szydełkiem dłubią takie małe cudaki (np. Ewka ), bo ja robiąc to maleństwo na wykałaczkowych drutach dostawałam lekkiej fobii.

A ponad to przyszły moje cuda z Scrap Pasji są tak śliczne, że na razie nie mam odwagi ich ruszać. 


Udanego dnia bez upałów życzę!!!

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się karteczka w turkusie, bardzo mi się podoba ... z samochodzikiem w poście niżej też mi się bardzo podoba ... nie lubię chłopięcych robić - jakby co to podglądnę Twoje:):):)
    Fajny zestaw, chociaż nic nie robię ostatnio na kropelki miałabym ochotę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. wow kochana ale bombowy pomysl z tym sweterkiem normalnie mam ochote zrobic zaraz se sweterek!!!
    a przydasie piekne!!!teraz ja czekma na to co z nich wymodzisz hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. kobieto, ty to masz pomysły! :P karteczka - rewelacja! a turkus wprost uwielbiam, to moj kolor, poza tym turkus zawsze jest w modzie, nie tylko w tym roku, to kolor lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robienie na druto-wykałaczkach to chyba wyższa szkoła jazdy;) Ale super wyszło! Karteczka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kartunia!!! Pewnie niezła dłubanina z tym sweterkiem :)
    Swoją drogą, to sama szukam jak taki sweterek zrobić, bo niebawem w rodzinie przyjdą na świat bliźnięta i chciałabym zaskoczyć czymś nowym, a póki co nie natknęłam się na instrukcję zrobienia tego małego cudeńka. Może to nic skomplikowanego...
    Pozdrawiam i życzę nowych, ciekawych pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...