czwartek, 1 lipca 2010

44. Magister

          Nie dość, że Magister to w dodatku Magister informatyki.. Podziwiam tych co kończą ten kierunek. Ale kto to mówi.... Hymm sama mam magistra informatyki, ale o tym sza!. Na szczęście dla ludzkości programisty ze mnie nie zrobili. No ale przejdźmy do rzeczy , co się kojarzy z informatyką? Komputer i cyferki. Wobec tego mamy 3 w 1 - Magistra, komputer i cyferki.





Mój nowy komputerowy kolega z dyplomem w ręce i w czapce studenckiej powędrował do przesympatycznego dziewczęcia, które zakończyło pewien etap swojego życia a zaczęło nowy .


Wybaczcie moją nieobecność przez tydzień ale nawał pracy i zmęczenie nie było rozwijające. Z czego cieszyły się moje poduchy, gdyż w końcu poczuły, że są potrzebne.

4 komentarze:

  1. świetna kartka!! taka z "jajem"

    OdpowiedzUsuń
  2. skad ty taki fajny koputerek znalazlas :) super karteczka, darta do tego , super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie dziewczyny ze moj Komputerek przypadl Wam do gustu. Komputer znalazlam w netowej skarbnicy obrazkow i podrasowalam go troszke :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...